CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 12, 2009

cuti..result..sem bru..lecturer yg xbest????


hye dear..

dh berhabuk dh blog nih...lame xmenulis dlm blog nih sbb agak sibuk dgn byk activity n program mase cuti lepas..aku sempat bercuti hanye 7 hari saje selepas final exam ari tuh..mase cuti tu sibuk pulak buat preparation untuk family day pd 18 n 19 april lepas di pantai telok senangin perak....hehe..then blk dr family day blk ke uia terchenta utk buat preparation ke fasilitator program pulak..still kat perak..cume tempat yg berbeza..ahakss..2 hari before pegi program result utk final dh kuar..jeng..jeng..jeng..agak menurun tp sy sgt puas ati sbb ingat kan dpt lg teruk dr tuh..hehe..mase jwb exam rase mcm nk nangis sbb xtau lngsung nk jwb..hahaha..tp syukur alhamdulillah berkat doa mak ngan ayah..dpt jgk result yg mcm tu..nasib baik still 3 pointer..kalau x mati la nk jwb ngan ayah..huhu..blk dr prog. kat perak tuh..esoknye dh start class utk short sem..penat pn xabis lg..dh penat blaja pulak..adehh!!naseb baik amik 2 subjek je utk short sem nih..sciences of hadith n bahasa melayu utk kerjaya..class bm xde masalah sbb amik dgn lecturer yg dh kenal dan agak gile2 org nye yg suke sgt kaler kuning..die akan pakai bju serba kuning..bju..kasut..beg..tudung..brooch..tah la..dh mcm sami je..hahaha..sorry mdm..terlepas ckp..huhuu..yg problem nye skang ni ialah lecturer sciences of hadith..memule masuk class lecturer tu masuk..hmm..agak best lecturer ni..aku berkate2 dlm hati..next class..die xdtg..then..ari ni masuk class tetibe aku nmpak bygn lecturer yg aku xsuke berjalan menuju ke class aku..aik..xkan die ni salah class..huh..die pn duduk dgn confident nye kat depan n ckp die ganti lecturer kitorang yg dulu...uwaaaaaaaaaaa....geramnyee aku!!!dr dulu aku cube mngelak dr add class die..last2 dpt jugak!!siot....hmm..redha je la..dgn harapan aku bley lulus subjek nih...hahaha...target lulus je..xbley bla..huh!!nk buat camne kan..dh dpt die..hahahaaa....kay la..nk pegi mngisi perut yg dh berbunyi nih..nyum..nyum..jap lg smbung lg yee..

6 comments:

MC~PHAT DONALD said...

hahahah... emm.. jadi fasi sgt best kn??
hahahahah

nurasyiqinabas said...

sgt best..nnt bace post aku yg jd fasi tu kay encik phat~~

afiq izwaz said...

selamat berjaya dengan lecturer kesukaan u tu......

nurasyiqinabas said...

diam ah encik berg..i mmg kurang suke dgn die..haha

afiq izwaz said...

kui3.marah nampak.report kat lecturer tu kang br taw...

nurasyiqinabas said...

report laa..i talak kisah punya..