CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 15, 2009

bintang hati???

hye dear..

emm..malam ini malam yg cukup gembira buat aku kerana kami sekeluarga berkumpul dirumah..rindu pada mereka kerana sudah lama tidak berkumpul sebegini..bergurau senda, bermain congkak dan sebagainya..sebelum terlupa..tahniah kepada abg ngah serta kak ipar kerana tidak lama lg aku bakal bergelar makcik..hehe..malam ini tiada apa yang menarik selain menonton tv bersama..berbual kosong..sebelum terlupa juga..happy belated birthday buat abg lang..sorry tahun ni tiada hadiah buat mu..hehe..

setiap jumaat adalah hari yang plg indah buat ku..kerana apa??kerana dapat merebahkan diri kekatil kesayanganku dgn bantal yang empuk ditemani bear2 yg ku sayang..bkn itu saje suasana bilik yg cukup aman..(hehe..aman ke?) dan juge bersebelahan dgn bilik abg lang yang sering mengusik ku dr bilik sebelah..aku akan turun ke bawah mengadu dgn ayah lantas ayah menjerit dr bwh..aman nape kacau adik ni??xde keje lain dh ke??..aku naik keatas smbil menjelir lidah kepadanya..tetapi yg geramnye makin menjadi2 usikannye..huh!nasib baik abang aku..kalau tidak sudah lama aku menyepak beliau..hehe..

mlm ini aku ingin tidur bermimpi kan sebutir bintang..aku harap sgt aku dpt lihat bintang yg paling terang antara bintang2 yang lain..semoga bintang tersebut terus bersinar menerangi kegelapan ku..aku tidak kisah jika bintang itu lebih tua atau lebih muda dr bintang kepunyaanku..insyaAllah..

"Jangan tertarik kepada seseorang karena parasnya sebab keelokan paras dapat menyesatkan. Jangan pula tertarik kepada kekayaannya karena kekayaan dapat musnah. Tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum, karena hanya senyum yang dapat membuat hari-hari yang gelap menjadi cerah. Semoga kamu menemukan orang seperti itu."



1 comments:

Anonymous said...

tak kesah lg tuer or muder???nice~~hehe