CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 16, 2009

terhenti seketika..

hye dear...

pertama sekali ingin diucapkan kepada semua pembaca blog ini..(ade ke??hehe)..kerana tidak dapat menulis cerita2 terbaru kerana laptop ku sudah rosakk..waa~~~geramnye la kan..tetapi ada hikmah disebalik kerosakan tersebut..sengaja Allah ingin memberi peluang untuk aku terus membuka buku2 yg sudah lama tersusun di atas meja yg menunggu masa utk dibaca..final exam hanya tinggal bebearapa hari saja lg..sciences of hadith 23.6 dan bm kerjaya 26.6..hmm..doakan aku ye sahabat2 semua..insyaAllah aku akan menulis cerita2 terbaru aku bila dapat laptop baru nnt..hehe..itu saja dr sy..sekarang ni pon aku berada di ITD utk on9...sedey jek..hukhuk..semoga anda semua terus melawat blog ini..thanks...salamm..
aku yg sentiasa tersenyum~~

0 comments: