CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 4, 2009

dont judge a book by its cover..hehe..

hye dear..

alhamdulillah Allah memakbulkan doa hamba Nya..class sciences of hadith pg td..seperti biasa salah seorang pelajar akan dipanggil utk membuat presentation dihadapan.."nur asyiqin..are you ready.."aduhh...mcm xde name lain yg die nk sebut.."yes madam..i'm ready"..padahal dalam hati tuhan je tahu sbb mmg aku tak buat preparation langsung untuk presentation kali ini.."but not as a presenter..u'll be the judges and give marks to the presenter today..is it okay or u want to present??"..fuhh..aku terus mengangguk tanda setuju.."no..no..its okay madam..i'll be the judges..hehe"..tangan terus memainkan peranan menulis markah setiap pelajar yg present di hadapan..jangan risau..markah diberikan secara adil dan saksama..hehe..aku yg dahulu nya tidak menyukai lecturer tersebut sudah mula mnyukai nya..sorry madam..u r the best!

"don't judge a book by its cover"
or
"jangan menilai seseorang dari luaran sahaja sebaliknya mengenalinya terlebih dahulu"

insyaAllah petang ni aku pulang ke sungai buloh..xsabar nk blk dh..ayah!!cepat dtg ambik..nk blk~~

aku yang sentiasa tersenyum~~

4 comments:

afiq izwaz said...

haaaa,tu la orang dah kate.nanti lame2 suke la lecturer tuh..hahai

nurasyiqinabas said...

hehe..thanks encik afiq izwaz kerane menyedarkan sy..huhu

afiq izwaz said...

kesedaran jalanraya memang amat penting!!

nurasyiqinabas said...

baik encik berg..