CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 15, 2009

minggu birthday..kenape perlu ade manusia sebegitu???


huh..ingat kan minggu ni minggu yg mnggembirakan aku..ye la..sbb minggu besday kan..tp ade jgk benda yg mnyakitkan ati aku nih..neway..thanks kepade encik fadzeli bin johar(name penuh ok!!)hehe..kerana beliau sudi blanje mkn pizza..setelah sekian lame xmnyentuh mknn tsebut..hehe..happy sgt jumpe kamu!!hmm..tp smalam hari yg sgt mnyakitkan hati smpai skang pn still xbley nk melupekannyeee..(xde ssiapa nk diluahkan so tulih la dlm nih..huhuu)..kluar dgn org yg sgt sy suke tp at last aku mnjadi org yg sgt sedih..nape ek wujud manusia yg perangai mcm tu?xde memikirkan perasaan org lain..or die mmg xde perasaan..aduss!!rase mcm nk nangis nih..huhu..kepade org tsebut..semoga awk dpt ape yg awk impikan selame ni..

utk phat:aku sedey nih...waaaaaaaaa..tolong aku!!
utk diri sendiri: happy bithday..semoga thn ni mnjadikan aku lebih kuat dan tabah dlm mnempuh hidup..ecehh!!dimurahkan rezeki..lebih rajin utk blaja dan mndapat jodoh yg beriman..aminnnn...

3 comments:

MC~PHAT DONALD said...

eceh..
hehehehe... best2.. same2 la kite ye,..
heeem...

Anonymous said...

Ermmmm...

nurasyiqinabas said...

hehe..bile nk dating same2 lg phat?