CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 21, 2009

bintang dihati ini..


hye dear..

setelah sekian lama tidak mengupdatekan blog atas sebab laptop rosak..hari ini aku terpaksa mencuri sedikit masa belajar utk menulis blog ini walaupun terpaksa menggunakan laptop kepunyaan ayah..bukan apa..hari ini aku rasakan hari yg penting utk semua anak2 meluangkan sedikit masa utk bapa tersayang...ye..hari ini adalah hari bapa..happy father's day ayah..hehe..kenape aku letak tajuk bintang hati??emm..selain dr ibu..ayah aku juga adalah bintang di hati ini..emm..mungkin ayah akan baca blog ini..ingin sekali qin ucapkan terima kasih atas dorongan,nasihat, support,kasih sayang dan wang ringgit yg ayah taburkan buat kami anak2...mungkin kejayaan kami xcukup lg membangga kan ayah..insyaAllah qin try jd anak ayah yg terbaik dan tidak menghampakan ayah...qin doakan ayah sihat selalu supaya boleh tgk kami membesar dan kongsi kejayaan kami...ayah yg menjadi tulang belakang kami semua selama ini..semoga ayah berjaya dengan apa yg ayah usahakan..doakan kejayaan anak2 mu ye..hehe..jasamu tidak ternilai harganya...sayang ayah!!

emm..ini sahaja entri utk kali ini..tidak lupa juga happy father's day diucapkan kepada semua pakcik2 terutamanya pak uda dan pakmat yg begitu rapat dan memberi galakan kepada sy juga!!thanks a lot..tidak lupa juga kepada semua bapa2 dan juga bakal2 bapa yg sudi membaca blog ini..happy father's day!!

p/s: pic ni je yg ade..sbb gune ayah punye laptop..hehe

aku yg sentiasa tersenyum~~

1 comments:

wildan said...

salam..
selagi ayah ada di sisi, sayangilah..
jaga sebaik-baiknya, samada hati atau fisiknya. disaat dia masih diduni, jika engkau rindu, engkau bisa memanggilnya dan memeluknya. namun jika ALLAH telah memanggilnya, kemana rindu itu akan dibawa...